niedziela, 7 lipca 2013

Niedzielny mix

Witajcie,
Dawno nic nie pisałam, ze względu na to, że pochłonęła mnie sesja. Jeszcze formalnie nie mam wakacji, ponieważ cały czas oczekuje na termin obrony, który mogą mi wyznaczyć z dnia na dzień. Jak tylko obronię upragnionego licencjata, to zabieram się za bloga, gdyż sprawia mi to ogromną radość. Na wakacje wybieram się dopiero końcem września, a póki co mam w planach kilka sesji zdjęciowych:). Oczywiście nadal nie mam aparatu, ale już próbuje jakoś ten problem rozwiązać. Na razie robię zdjęcia moim telefonem:). Moje plany na dwa miesiące?:) Duuużo ruchu na świeżym powietrzu: góry, góry i jeszcze raz góry, czyli wszystko to, co kocham. Oprócz tego sporządziłam sobie plan ćwiczeń na najbliższy miesiąc, bieganie co drugi dzień i postanowiłam również tańczyć zumbę. Znalazłam kilka fajnych filmików na yt i powiem wam, że przy tym tańcu na prawdę idzie się zmęczyć:)

Ostatnio zaglądając do sephory ( co jest moim rytuałem, gdyż uwielbiam piękne zapachy) szukałam zapachu idealnego na lato. Zapach lata kojarzy mi się przede wszystkim z zapachem bzu, zapachem świeżo skoszonego siana, malin... Gdy tylko pani w perfumerii dała mi do powąchania zapach z Diora- Sensuelle, zakochałam się:) od razu poprosiłam o próbkę. Zapach jest po prostu zniewalający! Zresztą sami sprawdźcie. Jak tylko uda mi się odłożyć trochę pieniążków, to zamierzam go kupić.

Tymczasem wrzucam kilka zdjęć zrobionych w ciągu tygodnia, może dwóch tygodni.

moje nowe skarby:)





samo do głowy nie wejdzie:)

Uwielbiam:)

moje nowe od Vubu.pl

bez makijażu:)

z makijażęm:)

moja dzisiejsza kawka:)



ogród letni

koszula- top secret





Na koniec polecam piosenkę Woodkid- I love you
Wpadła mi w uchu po obejrzeniu zapowiedzi filmu Dziewczyna z lilią, na który bardzo chcę iść do kina!

Pozdrawiam i życzę udanej niedzieli!
Monia

1 komentarz:

  1. Trafiłam tutaj przez przypadek i jest pozytywnie zaskoczona :) Ciekawe wpisy i zdjęcia godne uwagi :) Będę tu zaglądać.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń