środa, 24 lipca 2013

Sesja nad jeziorem

Witajcie,
Dziś wybrałam się z bratem na zdjęcia nad jezioro, pogoda wyjątkowo dopisała i zdjęcia tez się udały, jestem bardzo zadowolona z efektu. Wybrałam kilka, które uważam za najlepsze. Wszystkich było łącznie 300:) Postanowiłam wykorzystać tutaj moją miętową spódnicę, na górę top, towarzyszyły mi białe szpilki na zmianę z balerinkami.

























zdjęcia są moją własnością, nie zezwalam na kopiowanie bądź rozprzestrzenianie ich, w razie pytań proszę pisać: monikas1990@poczta.fm


Pozdrawiam
Monia

6 komentarzy:

  1. Hej Monika !!:) Jejjjj jak ty przecudnie wyglądasz ...obłęd :))Po prostu przepiękne zdjęcia, a TY no zauroczona jestem z jaką łatwością i naturalnością pozowałaś :)Ze szpileczkami ....cudnie, tak delikatnie i romantycznie :)

    P.S.300 fotek ...wow!:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie :*
    Miłego Dnia !

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Beatko:)
    Bardzo dziękuje za miłe słowa:). Uwielbiam pozować do zdjęć, sprawia mi to bardzo dużo radości:)
    Jeszcze raz dziękuję:)


    Pozdrawiam serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i to widac :)))Na prawdę wyglądasz achhhh :)Aż chce się patrzec i patzrec :)
      Uściski :*

      Usuń
  3. swietnie wygladasz, super zdjecia!

    OdpowiedzUsuń