piątek, 8 lutego 2013

High Heels

Witajcie!
Nawet nie zdajecie sobie sprawy jak codziennie próbuje wykombinować aby zrobić jakieś zdjęcie swojej stylizacji. Niestety aparatu nadal brak:/
Zaczęłam chodzić w koszulach, a od kilku dni próbuje nauczyć się chodzić w 15 cm szpilkach:P
Dlaczego? Najwyższy czas! Przypominają mi się słowa kolegi, który jak coś powie to warte jest to przemyśleń: "Gdybym był kobietą chodziłbym w szpilkach codziennie i ubierałbym wyłącznie sukienki".
Tak się zastanawiałam kiedyś jak buty na wysokim obcasie potrafią poprawić humor kobiecie? Nawet jeśli nie potrafi się w nich chodzić:) A potrafią!! Oj bardzo.
Zamówiłam je pod wpływem chwili, jedno kliknięcie i już. Już kilka razy korzystałam z usługi Paczkomatów i muszę stwierdzić że to najlepszy sposób jaki może być! Przede wszystkim wysyłka jest dużo tańsza niż za pośrednictwem kuriera, a jakże i wygodna bo można odebrać zamówioną rzecz nawet o 2 w nocy. Powiadomienie o odbiorze dostajemy sms-em. Tak było w przypadku moich butków, dostałam sms-a i w momencie wyruszyłam wraz z koleżanką do najbliższego paczkomatu. Paczki nie doniosłam bez otwarcia, przecież trzeba było sprawdzić jej zawartość;) Ehhh.. siedziałyśmy jak jakieś wariatki na tej stacji gdzie znajdował się paczkomat i zachwycałyśmy się butami, a zarazem byłyśmy przerażone wysokością szpilki. Aleee.. założyłam je dopiero w mieszkaniu, gdyż jeden pan dziwnie na nas patrzył a co dopiero jakbym jeszcze przymierzyła na tej stacji buta:)











Buty zakupione w sklepie internetowym ( moim ulubionym!):  czasnabuty.pl



Wbrew pozorom są bardzo wygodne, ponieważ platforma z przodu pozwala utrzymać równowagę. Widzę je w zestawieniu z czarną koronkową sukienką, krwisto czerwoną szminką i lokami. Albo z czarnymi rurkami, białą koszulą z koronkową górą i czerwoną marynarką.








Zestaw idealny:) Nie dodałabym całej czarnej torebki, ponieważ brakowało tu koloru, który nieco ożywi ten zestaw, kopertówka mogłaby być na przykład kobaltowa albo żółta:)

Już nie mogę się doczekać kiedy zrobię jakieś zdjęcia, tyle ostatnio perełek znalazłam z sh. !
Trzymajcie się ciepło, mam nadzieje, że już niedługo stopnieje śnieg i klimat będzie bardziej sprzyjał robieniu zdjęć.



Monia




2 komentarze:

  1. też lubię obcasy, ale nie za wysokie - na co dzień nie da się w nich wyżyć :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Humor to mi poprawia nie ich noszenie, a ich ściągnięcie po całodniowym chodzeniu :D

    OdpowiedzUsuń