wtorek, 27 listopada 2012

Zwyczajny dzień

Nie mam weny do pisania. Więc będzie krótko hehe. Ostatnio nie miałam zbytnio humoru, zatem aby trochę podnieść poziom zadowolenia postanowiłam pójść na zakupy i akurat udało mi się kupić fajne buty za niewielką cenę, bo były tańsze o 50% z powodu likwidacji sklepu. A zatem stwierdzam, że prawdą jest, iż zakupy to najlepszy sposób na poprawę humoru. Obojętne czy jest to jedna rzecz czy dwie, czy to bluzka czy jakiś kosmetyk. Przy każdej z tych zakupionych rzeczy czujemy się lepiej;)

A teraz wrzucam kilka zdjęć z wczorajszego, jeszcze ciepłego dnia:



  Oczywiście sceneria do zdjęć to standard-mój balkon:P

                                                                                 
Mam na sobie:
sweterek- h&m (sh)
jeansy-stradivarius
pasek-sh
wisiorek- carry
torba-top secret
buty-CzasNaButy






     A tu takie trochę inne zdjęcie na koniec:).



Pozdrawiam i życzę udanego wieczorku:)
Monia

4 komentarze:

  1. Jej Monika jakie cudne fotki, piękne włosy i śliczne duże oczy ....woow!Prześliczna z Ciebie dziewczyna ....dzięki Twoim zdjęciom dzisiaj Ja uśmiecham się do Ciebie ...tak właśnie w tej chwili, o tak zakupy to super sprawa :)))Ja znalazłam swoje wymarzone buty i nie kupiłam, bo musiałam kupic buty dzieciom ...a kiedy znalazły się fudusze dla mnie butów niet ;(Ale najważniejsze że dzieci mają i nie marzną, a Ja no cóż następnym razem ...takie życie mamy:)))hah
    A do tego zbliżają się mikołajki ...więc zakupy dla siebie muszą poczekac ....ale sobie odbiję pózniej ...haha:)))Dzisiaj miałam wielką radochę jak kupowałam prezent dla swojej 1,5 rocznej chrześnicy ...radośc przednia :)
    Ściskam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne naszyjniki i super sweter!! :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny Outfit !!
    w wolnym czasie zapraszam do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie proste zestawy :) ładna torebka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń