wtorek, 23 października 2012

Moje kobaltowe cudo :)

Dlaczego tak się zachwycam?:) Po prostu zakochałam się z tej tunice/sukience, nie tylko za kolor ale za te perełki które są elementem, który dodaje niesamowitego charakteru. Mój wypad na sh zakończył się sukcesem. Oprócz tego kupiłam jeszcze czarną sukienkę z delikatnymi bufkami i sweterek w kokardki.
W taką pogodę jak dziś zakupy to najlepszy sposób na poprawę humoru. Nie obciążają zbytnio portfela a dają tyle radości:) Nawet więcej niż czekolada milka z orzechami hehe.

U mnie dziś od rana taka mgła i zimno, że mam ochotę nigdzie juz nie wychodzić tylko się zaszyć w łóżeczku:)








bluzka- Quiz( sh)
szpilki- sh

Wybaczcie na datę na zdjęciach ale niestety nie mogłam jej usunąć, zdjęcia były robione aparatem koleżanki.

Pozdrawiam
Monia

1 komentarz:

  1. podaje linka : http://allegro.pl/ostre-cwieki-piramidki-10mm-zlote-100-sztuk-i2713366111.html właśnie takie kupiłam:) Bardzo łatwo przebić nimi materiał. Są proste w obsłudze:) polecam.
    PS. dziękuje za tak miłe komentarze:)

    Uwielbiam perełki, w tym kolorze jest CI bardzo do twarzy. :) Ślicznie

    OdpowiedzUsuń