poniedziałek, 29 października 2012

Moje 10 naj!:)

Za oknem śnieg. Październik i śnieg. Co jest ? Ostatnio powiedziałam, że lubię zimę ale bez przesady, jeszcze nie zdążyłam nacieszyć się jesienią:)Ale prognozy nie są takie złe, za kilka dni mam nadzieję wrócą te piękne jesienne kolory. Biel jest cudowna, ale jej czas jeszcze nie nadszedł:)

Jak wiemy pogoda jest zmienna, bardzo zmienna tak jak kobieta. A ja się zmieniam, ostatnio czuję, że bardzo zmieniłam swój styl. Kiedyś mój codzienny strój składał się z jeansów ( ciemnych zazwyczaj), koszulki z reguły białej i bluzy na zamek. I oczywiście adidasy:) Włosy w kucyk i tak to wszystko wyglądało. Od jakiegoś czasu, może to zasługa tego, że się przeprowadziłam do miasta, wcześniej mieszkając na wsi tak bardzo nie zależało mi na dobrym wyglądzie. Teraz, gdy ubiorę się dobrze od razu czuję się lepiej. Kiedy każdy szczegół jest doprasowany, zaczynając na butach a kończąc na makijażu, czuje się atrakcyjną kobietą. Wiem, że wygląd nie jest najważniejszy, ale czasem bardzo dużo mówi o człowieku. Przede wszystkim estetyka, wyprasowana koszula, pachnący płynem do płukania sweter, czyste buty i dopasowane spodnie. Istotny jest dobór ubrania do swojej sylwetki. Nie jesteśmy idealni, ale możemy idealnie sobie z tym poradzić;)  Myślę, że każda z kobiet ma jakiś atut, coś z czego może być dumna. Bardzo lubię czarny kolor, tym kolorem można zrobić wszystko, dosłownie wszystko!:) Po pierwsze zatuszować ewentualne niedoskonałości. Bardzo ciężko jest czasem pozbyć się brzuszka, wielokrotnie próbowałam, jednak
w końcu postanowiłam go zaakceptować. 6 Weidera, brzuszki czy inne ćwiczenia są dobre, ale tylko wtedy, kiedy pamiętamy o tym aby były regularne.
Akceptacja siebie? To klucz do szczęścia! Pewność sobie? Tak! Odwaga? Jak najbardziej! Więc połączmy to wszystko, a zdziałamy na prawdę wiele. A i zapomniałam jeszcze o jednym. Uśmiech na twarzy! Dzięki temu ludzie będą odbierać nas pozytywnie. !:)
Enjoy!:)



Tak krótko moje rozmyślenia, a teraz postanowię napisać o tym o czym miał być ten post.:) Jak zwykle nie mogę się określić o czym pisze na blogu, więc uznaje, że jest to blog o wszystkim:P hehe. A, że ostatnio najwięcej czasu w internecie spędzam na obserwacji blogów, czytaniu o najnowszych trendach w modzie to ostatnie posty będą właśnie dotyczyły w części mody.


Moje 10 naj!:) Ulubione!:)


1. Długie swetry, oversize, w jasnych, ciepłych kolorach





 Może nie mam ich zbyt wiele w mojej szafie, ale gdy tylko widzę tego typu sweterki, to zakochuję się w momencie!!:) Jeszcze jak są w ciepłych kolorach i z jakimś ciekawym elementem, np serducho:) Mam do nich słabość!:) Tak jak do sweterków, które odkrywają ramię, dodając romantyzmu i delikatności:)




















2. Kolor beżowy, kremowy, biel i koronki:)




Wszystko w tych kolorach mi się podoba. A jak już są koronki to uwielbiam:)

3. Koszule! W szczególności niebieskie i w kratę. A ostatnio poluję na dopasowaną jeansową z ćwiekami. 

Plan jest taki: Koszula w kratę , włożona w jasne jeansy, brązowy, skórzany pasek i do tego buty kowbojki:)
I tak myślę, że koszule są bardzo sexy:) A zwłaszcza te męskie koszule;)
Moje koszule są głównie z sh:) To skarbnica koszul:) Moim najnowszym zakupem jest czarna koszula z bufkami h&m. Jak zrobię jakieś zdjęcia to je tutaj umieszczę.
























www.lulus.com


4. Długie wisiorki, długie i wielkie;)

Moim zdaniem są najlepszym uzupełnieniem każdej stylizacji, pasują do czarnej prostej sukienki, swetra czy koszulki. Lubię je za swój uniwersalizm.
















 
5. Workery. :)

Duży wybór butów znajdziecie tutaj:


Jest coś takiego jak zakup idealny. Moim idealnym zakupem był zakupów butów na zimę, które można też już nosić jesienią. To karmelowe workery, które uwielbiam! Przede wszystkim za to, że są mega wygodnie, mega zgrabne i skórzane. I kupione za całkiem przystępną cenę.
Zdjęcie butów dodam, gdy zrobię zdjęcie stylizacji, w najbliższym czasie;) 



6. Słodkości:)

Słodkości oczywiście uwielbiam! Czekoladę ubóstwiam! Ale chodzi mi tu o słodkości ubraniowe hehe.
Czyli kokardki, wstążki, serduszka, pieski, kotki itp:) Do słodkości mogę zaliczyć mój sweterek z hello kitty jak również sweterek z wiewiórką z River Island ( niestety na razie nie mam zdjęcia). 








































7. Spodnie rurki

Od kiedy założyłam swoje pierwsze w życiu spodnie rurki stwierdziłam,że nie zamienię je na żadne inne!:) Dlatego w mojej szafie nie ma już żadnych spodni typu dzwony.


Szpilki są obowiązkowe;) 
I czy noga nie wygląda wtedy zgrabniej?:)\















8. Parka

Oj jak mi się podoba ta kurtka. Niestety nie jestem w jej posiadaniu, ale jak tylko uda mi sie odnaleźć jakąś fajną to biorę ją:)


9. Kobalt

Od momentu zakupu mojego cuda:) polubiłam ten  kolor:) Czyż nie jest piękny?:)



10. Czerń

Wspomniana już wyżej we wstępie do postu. Ponadczasowa, uniwersalna, kobieca i doskonała czerń. Za to ją kocham!:)


To tyle na dziś:)
Pozdrawiam!
Monia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz