sobota, 22 września 2012

Jesienne inspiracje

Czy Wy też czujecie w powietrzu jesień? Ten charakterystyczny zapach? Powiem wiatru i przebijające się przez drzewa promienie słońca? Dziś jest wyjątkowo piękny dzień. Moim zdaniem najlepszy na wypad w góry. Niestety nie byłam w tym roku w górach i bardzo tego żałuje. Jesień to najlepszy czas na wycieczki do lasu. I mówiąc szczerze, wcale nie jest mi tęskno za latem. Dużo bardziej wolę jesień. Przede wszystkim za długie wieczory, za te deszczowe poranki, za to, że mogę spędzać czas w domu. Wtulić się w ciepłą kołderkę, poczytać ulubione książki, obejrzeć film, wypić gorące kakao czy też grzane wino:) Jestem straszną domatorką:) 


Ale wracając do tematu. Ostatnio udało mi się zdobyć kilka pięknych rzeczy w sh. I oczywiście nie będzie zdjęć, bo ja zamiast odłożyć na aparat pojechałam do Wrocławia i zaoszczędzone pieniądze po części wydałam i znowu trzeba czekać do kolejnej wypłaty:P
Udało mi się kupić spodnie rurki w kolorze bordo, oj jestem z nich bardzo zadowolona;). Do tego pudrowa bluzeczka z wielką kokardą i rękawami 3/4. Kupiłam jeszcze spódniczkę w kwiaty ala bombka, z zamkiem z tyłu, sweterek z River Island z wielką wiewiórą i ponczo w pięknych jesiennych kolorach. Wszystko to mam nadzieje połączę wkrótce w stylizacje bo już mam ciekawe pomysły:). Jak moja współlokatorka będzie chciała wcielić się w fotografa:)

Myślę, że kolor bordo będzie hitem tej jesieni!


Moje inspiracje:
































Wszystkie zdjęcia zapożyczone ze strony: weheart

Aktualnie jestem w trakcie czytania książki:


Recenzja już wkrótce:)


Pozdrawiam
Monia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz