czwartek, 5 lipca 2012

Zakochałam się w letnich sukienkach:)

Dziś zakupiona, bardzo spontanicznie sukienka, w której zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Przede wszystkim ze względu na swój asymetryczny krój. Oglądając blogi o modzie, zazdrościłam dziewczynom, które tak pięknie prezentowały się w tego typu sukienkach bądź spódnicach. Nie myślałam, że znajdę ją w sieciówce. Widziałam tylko takie na allegro , a nie mam przekonania do zamawiania ubrań przez internet, ze względu na swoją figurę, kiedy nie zawsze rozmiar s mi odpowiada. Ta sukienka o dziwo jest xs:) Ale uważam że dobrze mi pasuje. I ten kolor! Taki kobiecy:) Mam wiele pomysłów na stylizacje z nią. Jak na razie prezentuję ją z butami na koturnie. Ale myślę, że jeszcze bardziej kobieco będzie prezentować się ze szpileczkami:)


sukienka- mango
buty-carry













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz