środa, 4 lipca 2012

Come back:)

Po długiej nieobecności spowodowanej problemami z internetem, sesją i pracą postanowiłam wprowadzić małe zmiany w wyglądzie:)
Jak na razie to nie jest jeszcze to co chce uzyskać, sama nie wiem czy chce pisać o modzie, o codziennych sprawach, recenzje książek czy filmów. Zdałam sobie sprawę, że na blogowanie trzeba mieć czas i głowę pełną pomysłów, ale co najważniejsze to dobry aparat:/ niestety z tym ostatnim jest problem, bo ile razy postanawiam sobie, że zrobię coś z moim to w końcu odpuszczam..
Wczoraj spędziłam miły dzień, zakończony burzą i deszczem w Krakowie. Zapewne zdjęcia, które robił mi znajomy byłyby bardziej efektowne, gdyby zamiast czarnych chmur pokazało się słonko:) Ale i tak jestem z nich zadowolona;) wstawiam tu kilka, wkrótce otrzymam więcej.


Kraków to chyba najlepsze miejsce na sesje zdjęciowe. Jest w nim tyle pięknych "zakamarków". Było to pierwsze moje doświadczenie, nigdy wcześniej nie uczestniczyłam w żadnej sesji. Mam nadzieję, że jak na pierwszy raz to nie było źle. Oby więcej takich sesji:)




 fot. Piotrek:)

1 komentarz:

  1. Dokładnie, zgodzę się w 100 %, że Kraków jest takim idealnym miejscem na robienie zdjęć! :) Sporo klimatycznych, fajnych miejsc, tez ostatnio tam właśnie robiłam zdjęcia na bloga! :)
    Bardzo ładnie wyglądasz! :)

    Pozdrawiam serdecznie! :*

    OdpowiedzUsuń