wtorek, 10 kwietnia 2012

Wiosenne inspiracje:)

Jeśli chodzi o wiosenne trendy to bardzo mi odpowiadają, piszę tu w szczególności o tych pięknych kolorach jakimi są mięta, pomarańcz, żółć, błękit, zieleń.


Chociaż bardzo lubię czarny kolor to uważam, że na wiosnę powinniśmy ożywić swoją garderobę chociaż o kilka z tych rzeczy. Jeśli czarne rurki- to miętowa koszula, jeśli czarna bluzka to czerwone spodenki. Na pewno mile widziane będą koturny, moim zdaniem to jedne z najwygodniejszych butów a jak dobrze można się w nich czuć. Zawsze kiedy dodamy sobie kilka centymetrów jesteśmy pewniejsze siebie! To działa.


Kolejne są etniczne wzory, których w tym przypadku nie jestem zwolenniczką. Moim zdaniem nie do każdego typu urody one pasuję. W kilku sklepach zauważyłam też motywy zwierzęce, które były też modne w poprzednim sezonie. Jednak jeśli chodzi o ich łączenie to należy być ostrożnym. Co zauważyłam u wielu kobiet a co bardzo mi się nie podoba to jak łączą panterkowy wzór.. W tym przypadku mniej oznacza lepiej. Jeżeli buty są w ten wzór to wystarczy! Jeżeli bluzka to nic więcej. Śmiesznie wyglądają buty, torebka, bluzka i chustka w panterkę:)
kolekcja C&A

Następne są kołnierzyki jako osobny dodatek, a także przyszywane do sukienek. Ten trend jest bardzo przyjemny:). Nadaje ubiorowi wyrazistość.  


Asymetryczne spódnice, które jak ostatnio się dowiedziałam bardzo prosto jest zrobić samej. Są bardzo kobiece, idealnie komponują się z białą koszulą i czarnymi szpilkami.




 Koronki, och jak ja kocham koronki. Ostatnio widziałam takie śliczne białe koronkowe sukieneczki. Wyobraziłam sobie je z plażą, wielkim kapeluszem i marynarskim akcentem:)


 Bluzki asymetryczne osłaniające trochę brzuch ( to tak jak odkrywanie kobiecej tajemnicy) o ile ten brzuch jest pięknie wymodelowany:). Na taki efekt niestety trzeba dużo pracować. Kolorowe bransoletki, dużo kolorowych bransoletek . I tutaj kieruję na stronę z pięknymi bransoletkami: 
http://www.bydziubeka.pl/.
Koszule! Koszule! Koszule! Od jakiegoś czasu je uwielbiam, udaje mi się znajdować je w second handach, tam na prawdę jest ogromny wybór. Sama posiadam miętową, niebieską, zieloną, jeansową, w paski i kratkę;)
Motyw flagi Stanów Zjednoczonych, Motyw Orzełka.

Torebki listonoszki- w pięknych pastelach.



Marynarki- kolorowe, wzorzyste, wybór jest na prawdę ogromny.
Przeróżne dodatki tego typu jak kokardki, kwiatki, wstążki, duże pierścienie itp.. Myślę że tego na pewno jest więcej ale to takie najważniejsze moim zdaniem elementy. Jeżeli mi się jeszcze coś przypomni. Napisze.:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz