niedziela, 8 kwietnia 2012

Ostatnio przeczytane książki 2

Kiedy zaczęłam ją czytać bardzo mnie zaintrygowała, należę do osób które czytają " do poduszki" ponieważ czytanie przed snem pomaga mi potem w zasypianiu. Gorzej gdy książka wciągnie tak bardzo, że chcielibyśmy ją przeczytać w ciągu jednej nocy:)  Ta jednak do takich nie należy. Jak już napisałam początek bardzo dobrze się zapowiadał. Wzięty psychoanalityk David pewnego dnia gości w swoim gabinecie tajemniczą pacjentkę ( której epitet krąży przez cała książkę). Tajemniczą gdyż na początku myśli że jest mężczyzną-Sam Kent. Jednak okazuję się kobietą ( Sam to skrót od jej imienia), jakże piękną kobietą. Wkrótce potem spotyka ją na przyjęciu. Wszystko to staje się bardzo podejrzane. Jakiś czas później David odbiera nocny telefon. Tajemnicza pacjentka wyznaje, że została dokonana zbrodnia. Wszystko dzieję się tak szybko, David na miejscu zbrodni, zostaje wplątany w coś czego nigdy sobie nie wyobrażał. Kim jest tajemnicza pacjentka? Jak potoczy się los "niewinnego" psychoanalityka?
Jeżeli ktoś lubi to dużo tu motywów sądu, rozpraw sądowych. Książka zaskoczyła mnie na sam koniec, to co wydawało mi się oczywiste wcale takie nie było, myślałam że domyśliłam się wszystkiego wcześniej. Myślę że warta polecenia, może mnie nie zachwyciła, ale czyta się ją przyjemnie i szybko:)


Aktualnie jestem w trakcie czytania:

1.Joy Fielding- "W pajęczej sieci"

2.Michael Jackson-"Moonwalk"

3. Jodi Picoult -"W naszym domu"



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz