poniedziałek, 26 marca 2012

Co znaczy dla mnie wyglądać modnie?

Niedawno wzięłam udział w konkursie organizowanym przez jedna z galerii handlowych. Jako, że zawsze jestem nastawiona anty na tego typu akcje, sama nie wiem skąd we mnie wziął się ten pomysł. :)
Tematem przewodnim było pytanie:

Dlaczego lubię modnie wyglądać i co to dla mnie znaczy? 

Lubię modnie wyglądać ponieważ to dodaje mi pewności siebie, której czasem brakuje. Kiedy już ją mam czuję się tak kobieco i niesamowicie. Najwspanialszy w tym wszystkim jest wzrok mężczyzn, którzy dyskretnie odwracają się za mną. To wywołuje we mnie taką radość! Czuje się atrakcyjna i szczęśliwa w swoim ciele.
Co to dla mnie znaczy?
Być modnym nie oznacza kupowanie najdroższych rzeczy z markowych sklepów. Nie jest to również ślepe podążanie za modą. Modnie wyglądać oznacza czuć się dobrze w tym co nosimy i jak nosimy. To uczucie kiedy wiem, że jestem indywidualna, wyróżniam się stylem, potrafię łączyć różne elementy w jedną całość. Wystarczą nawet jeansy z białą koszulką, ale połączone z jakimś mocnym akcentem- szpilkami czy kolorową marynarką z second handu. Bycie modnym to też idealny makijaż i fryzura, które pokazują co w nas jest najpiękniejsze, podkreślają atuty urody.
Myślę jednak, że najważniejsza jest świadomość naszej własnej wartości, poczucia wewnętrznego piękna, akceptacji wszystkich niedoskonałości. Tylko wtedy możemy iść z podniesioną głową i z radością w sercu.

Trochę się rozpisałam, ale dokładnie takie jest moje zdanie na ten temat.:)

Bardzo byłam zaskoczona gdy okazało się że dostałam wyróżnienie . To miłe, że jednak docenili moje starania. Dostałam upominek od firmy Gatta. Nagrodą główna były zakupy ze stylistką o wartości 1000 zł. Mmmmmarzenie każdej z kobiet:):) Ehhh..:) Bedę próbować dalej, teraz zrozumiałam że warto brać udział w konkursach bo nic na tym nie tracimy a możemy sporo zyskać:).




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz