poniedziałek, 10 października 2011

Są mężczyźni, którzy wolność mają wpisaną w DNA...

Tak zaczyna się recenzja filmu, na którym byłam w kinie kilka dni temu. Zanim wybiorę się do kina sprawdzam wcześniej filmy na filmweb, często są one przez tą stronę polecane, tak było w tym przypadku. Jeżeli ktoś z was oglądał "Pamiętnik" to z pewnością spodoba wam się Drive, jak dla mnie Ryan Gosling jest genialny. Mogłabym oglądać go non stop:). Film urzekł mnie znakomitą ścieżką dźwiękową. Najlepsze jest to, że po wyjściu z kina cały czas o nim myślę, próbuje scharakteryzować głównego bohatera, który moim zdaniem był osoba chorą psychicznie.. Zresztą każdy z was pewnie inaczej odbierze kreacje tytułowego Drivera.


Nie uważacie że jest przystojny?:)
Ehhh. I to jak!:)











Zapewne znacie kreacje Ryana z filmu "Pamiętnik". Film który mogę oglądać codziennie i za każdym razem z takim samym wzruszeniem...
A tutaj linki do muzyki z filmu:

http://www.youtube.com/watch?v=A9J4R4KYv-s&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=-DSVDcw6iW8&noredirect=1


Mężczyźni, których podziwiam, którzy odeszli, a pozostaną w naszych sercach na długo:

Heath Ledger

Brakuje słów, aby wyrazić jak genialnym aktorem-artystą był Heath...
W roli Jokera, Casanovy czy Ennisa w filmie   Tajemnica Brokeback Mountain (polecam soundtrack!).




Kurt Cobain
"Nie jestem idolem! Jestem człowiekiem, który robi to, co lubi..."
"Lepiej spłonąć niż się wypalić."
"Najszczęśliwszym dniem mojego życia był ten, po którym nie nadeszło jutro"


Po śmierci wokalista Nirvany Kurt Cobain stał się legendą, wspominaną i przywoływaną w piosenkach, książkach i filmach.

Ryszard Riedel  

"Przestałem marzyć, jak człowiek nie marzy, umiera."
 

Jedyny i prawdziwy, w tekstach piosenek zawarta jest cała prawda o życiu. One zawsze będą na czasie, nie przeminą nigdy..
"Zawsze warto być człowiekiem, choć tak łatwo zejść na psy."
 

  — Ryszard Riedel
Dżem Autsajder










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz